Ziggo Zakelijk: Content marketing campagne

Voor Ziggo Zakelijk ontwikkelde Synpact een content marketing campagne vanuit het partnership van de Week van de Ondernemer. Synpact is hierbij verantwoordelijk voor conceptontwikkeling, onderzoek, content productie, video productie, planning en publicatie op de WVDO-gerelateerde websites (o.a. Wereld van de Ondernemer), direct mailings en social media.

Ziggo Zakelijk wil ondernemers helpen met klantgerichtheid. Daarom bieden zij tijdens de Week van de Ondernemer keynotes, workshops en turbo-consults aan van klantgerichtheidsgoeroes Steven van Belleghem, Rik Vera en Peter Hinssen. Rondom dit thema wordt vanuit Ziggo Zakelijk het hele jaar door gecommuniceerd richting ondernemers via video-tips, nieuwsbrieven, direct e-mails en social media. Bekijk hieronder de video’s op Ziggo Zakelijk.

Peter Hinssen over het inzetten van de netwerkgedachte:

synpact-peter-hinssen-ziggo

Steven van Belleghem gaat in op extreme klantgerichtheid:

synpact-steven-van-belleghem-ziggo

Rik Vera geeft praktische tips over sales:

synpact-rik-vera-ziggo

De blogs zijn naast op de site van Ziggo Zakelijk ook terug te lezen op de Wereld van de Ondernemer: Peter Hinssen, Steven van Belleghem en Rik Vera.

Binnen het thema deed Synpact vanuit de Week van de Ondernemer en het Nationaal Ondernemers Onderzoek voor Ziggo Zakelijk ook onderzoek naar klantgerichtheid in het MKB.

Neem voor meer informatie contact op met Gerard van den Broek.