16 NOV 2016: Vitaalste Bedrijf van Nederland

Al het hele jaar door vindt de campagne het Vitaalste Bedrijf van Nederland 2016 van ONVZ Zorgverzekeraar en MKB-Nederland plaats. De prijs wordt voor het vierde achtereenvolgende jaar uitgereikt. Doel is ondernemers te stimuleren om te investeren in de gezondheid en fitheid van hun medewerkers. Deze campagne wordt elk jaar geïnitieerd en geïntegreerd rondom de campagne van de Week van de Ondernemer. Synpact is hierbij verantwoordelijk voor conceptontwikkeling, campagne deliverables (online/offline), wervingscampagnes en projectmanagement.

erik-scherder-onvz-wvdo

Topsprekers over vitaliteit

Tijdens de nationale editie van de Week van de Ondernemer 2016 in Utrecht startte Pieter van den Hoogenband – als boegbeeld – de campagne. Ondernemers konden hier inspirerende keynotes en workshops over vitaliteit bijwonen, van o.a. Erik Scherder, Edith Bosch en Jochem Uytdehaage. Ook stonden adviseurs van ONVZ klaar met tips om hun bedrijf vitaler te maken.

Steeds meer aandacht voor vitaliteit

Na de WVDO Utrecht is Pieter van den Hoogenband in elke provincie op zoek gegaan naar het vitaalste bedrijf. Na een uitgebreide voorselectie door ONVZ en MKB-Nederland, die per provincie de beste 10-15 mkb-bedrijven hebben bezocht, werd een top-3 per provincie samengesteld. Hiervan heeft Pieter van den Hoogenband inmiddels al verschillende provinciale winnaars ‘overvallen’. Een overzicht van de winnaars is hier terug te zien. Opvallend is dat de ‘vitale bedrijven’ groot en klein zijn en afkomstig uit alle branches. Ook merken we dat het thema bij ondernemers de afgelopen jaren steeds belangrijker is geworden. Samen met ONVZ zijn er daarom ook plannen om een online community te ontwikkelen rond het thema en zo de campagne nog verder uit te breiden.

Spectaculair einde op 16 november

De twaalf provinciale winnaars nemen het aan het einde van het jaar tegen elkaar op in de strijd om de titel Het Vitaalste Bedrijf van Nederland. De winnaar wordt door Pieter van den Hoogenband bekendgemaakt op 16 november op de Week van de Ondernemer 2016 in Amsterdam tijdens een spectaculair event. Matthijs van Nieuwkerk zal in een DWDD-setting ingaan op het thema vitaliteit met aan tafel Pieter van den Hoogenband, Erik Scherder, Edith Bosch en Jochem Uytdehaage.

Neem voor meer informatie over deze campagne contact op met Maarten van Druten.