Topsprekers bij de Week van de Ondernemer 2017

Tijdens de openingsshow van de Week van de Ondernemer op 9, 10 en 11 mei staat extreme klantgerichtheid centraal. Rik Vera, expert op het gebied van extreme klantgerichtheid, toont hoe extreem klantgericht ondernemen de enige juiste aanpak is in dit human-driven tijdperk en hoe het digitale ons daarbij kan helpen. Roeland Dietvorst, specialist in neuromarketing, zal tijdens de openingsshow verschillende lagen van de mens afpellen om tot de essentie te komen: de neurale bouwstenen van merkwaarde, begeerte en koopgedrag. Experimenten met mensen in de zaal laten zien dat wij allemaal onbewust worden beïnvloed. Zelfs in situaties waarin wij menen uiterst rationeel te handelen.

Na de openingsshow kunnen ondernemers verschillende keynotes van andere topsprekers bijwonen, o.a. van Jos Burgers (Eén fan per dag), prof. dr. Erik Scherder (Vitale bedrijven presteren beter), Barbara Baarsma (Ondernemend Nederland na de verkiezingen), Pim van der Feltz (Google Nederland: Online groeien in 5 stappen).

Op de WVDO-Experience kunnen ondernemers daarnaast meer dan 40 praktische workshops volgen op het gebied van groei, marketing, innovatie, personeel en financiering. Hier staan ook experts klaar die vanuit de partners van de WVDO ondernemers persoonlijk adviseren tijdens één-op-één adviesgesprekken.

Ga naar de website van de Week van de Ondernemer 2017 voor meer informatie over het programma.

Partner worden van de Week van de Ondernemer? Neem voor meer informatie contact op met Remko Wouters: r.wouters@synpact.nl.