Special Week van de Ondernemer: bereik 3.6 miljoen lezers

Voorafgaand aan de Week van de Ondernemer – 9, 10, 11 mei in Jaarbeurs Utrecht – verschijnt op zaterdag 6 mei een speciale uitgave van De Ondernemer. Deze special wordt bijgesloten bij alle ADR-titels en Het Parool en bereikt 3.6 miljoen lezers. Een geweldig podium voor B2B-adverteerders; goede, inspirerende inhoud en een groot bereik.

De Week van de Ondernemer is het grootste en best gewaardeerde events voor ondernemers in Nederland, met ruim 10.000 bezoekers per jaar. In de special krijgen experts, sprekers, ondernemers en partners een gezicht voor een breder publiek. Zo is er een interview met Jitse Groen van Thuisbezorgd.nl, een van de topondernemers die tijdens de Week van de Ondernemer op het hoofdpodium staat. Ook partners van de Week van de Ondernemer komen aan het woord, o.a. Pim van der Feltz van Google Nederland die online marketing tips geeft voor ondernemers.

De Week van de Ondernemer is, samen met o.a. De Ondernemer en deondernemer.nl, onderdeel van De Wereld van de Ondernemer.

Neem voor meer informatie contact op met Gerard van den Broek: g.vandenbroek@synpact.nl.