Persgroep lanceert vernieuwde website De Ondernemer

Op 28 februari 2017 lanceren wij samen met de Persgroep Nederland de nieuwe, responsive¬†website van De Ondernemer. Het nieuwe digitale platform focust zich nog meer op de MKB-ondernemer met veel dossiers en interviews over de thema’s strategie, marketing, team, technologie en finance. Uit het Nationaal Ondernemers Onderzoek is gebleken dat ondernemers vooral kennis willen nemen van deze onderwerpen. Daarnaast is de website van de Week van de Ondernemer (weekvandeondernemer.nl) onderdeel geworden van de vernieuwde deondernemer.nl.

Waarom een nieuwe site?

De Ondernemer is een langer bestaand merk, maar heeft een volledige metamorfose ondergaan met de komst van Synpact bij de Persgroep Nederland. De ambitie is het meest complete zakelijke platform te bouwen. Zo krijgen ondernemers een wereld aan mogelijkheden tot hun beschikking met de beste en meest relevante zakelijke inzichten, diensten, netwerken en inspiratie. Dit met als primair doel het stimuleren van ondernemers en bijdragen van successen.

De Wereld van De Ondernemer

Deondernemer.nl is onderdeel van het grootste ondernemersplatform van Nederland; De Wereld van De Ondernemer. Met dit crossmediale platform – bestaande uit een wekelijkse dagbladpagina (in alle titels van ADR Nieuwsmedia en Het Parool), een tweemaandelijks magazine, de website en evenementen zoals De Week van De Ondernemer – wil de Persgroep ondernemers in Nederland informeren, inspireren en met elkaar in contact brengen.

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met Gerard van den Broek, directeur De Ondernemer, Synpact/dePersgroep.

Over de Persgroep Nederland

De Persgroep Nederland is uitgever van ADR (AD, PZC, BN DeStem, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, De Gelderlander, de Stentor en Tubantia), de Volkskrant, Trouw, Het Parool en is eigenaar van de radiozender Qmusic, B-to-B marketing bureau Synpact en diverse websites zoals Autotrack, Intermediair, MyChannels.nl, NationaleVacaturebank en Tweakers. De Persgroep Nederland is tevens uitgever van 143 huis-aan-huiskranten. De nieuwsmerken van de Persgroep realiseren dagelijks 9,3 miljoen contacten met 6,4 miljoen mensen.

28 februari 2017