Partner worden van de Week van de Ondernemer 2017

Al 20 jaar organiseren wij de Week van de Ondernemer; een multimediale marketingcampagne 100% gericht op ondernemers bestaande uit onderzoek, online en offline activatiecampagnes, diverse event-formats en een grootschalige contentmarketing campagne gedurende het hele jaar. Het totaal wordt jaarlijks mogelijk gemaakt door partners uit het bedrijfsleven en overheid. Deze partijen hebben maar één doel: ondernemerschap in Nederland stimuleren.

91% komt terug

De Week van de Ondernemer wordt al jaren erg goed gewaardeerd door ondernemers. In 2016 gaven bezoekers het event een 8.0. 91% van hen gaf aan ook in 2017 weer aanwezig te zijn (NPS: 22,3).

Waarom partner worden?

  • Het is dé manier om je zakelijke doelgroep (MKB-ondernemers) te bereiken, merkvoorkeur te verhogen, leads te genereren en relevante content te delen (offline en online).
  • Je komt live in contact met ruim 10.000 ondernemers (tussen 3 – 100+ medewerkers) tijdens de nationale WVDO-edities en de regionale edities van De Ondernemer Live.
  • Via landelijke en regionale e-mailcampagnes bereik je meer dan 500.000 ondernemers.
  • Je kunt de campagne voor de Week van de Ondernemer integreren in andere lopende campagnes richting het MKB (en daarmee je propositie versterken).
  • Je geeft (gratis) deelname aan de Week van de Ondernemer cadeau aan jouw klanten en prospects.
  • Je kunt de WVDO-database gebruiken voor aanvullend onderzoek of gerichte campagnes.
  • Je maakt onderdeel uit van een netwerk van A-merken, ministeries en brancheorganisaties die betrokken wij bij het MKB.
  • Je maakt gebruik van het bereik van De Ondernemer en de WVDO Special Magazines in de landelijke en regionale dagbladen van de Persgroep (ADR/Het Parool), alsook online.
  • Wij helpen je met het ontwikkelen van effectieve campagnes richting deze doelgroep. Passend bij jouw marketingstrategie en inspelend op de behoeften van ondernemers.

Wil je meer weten over de Week van de Ondernemer (bereik, bezoekersaantallen en -profiel, beoordelingen, campagnes en resultaten)? Neem dan contact op met Remko Wouters: r.wouters@synpact.nl.