ONVZ: campagne Vitaalste bedrijf van NL

Ook in 2016 gaat ONVZ weer op zoek naar het Vitaalste Bedrijf van Nederland. De prijs wordt voor het vierde achtereenvolgende jaar uitgereikt. Doel is ondernemers te stimuleren om te investeren in de duurzame inzetbaarheid van hun medewerkers. Deze campagne wordt elk jaar geïnitieerd en geïntegreerd rondom de campagne van de Week van de Ondernemer, met keynote presentaties, workshops en adviseurs op de WVDO-Experience. Synpact is hierbij verantwoordelijk voor contentontwikkeling, campagne deliverables (online/offline), wervingscampagnes en projectmanagement.

Tijdens de nationale editie van de Week van de Ondernemer 2016 in Utrecht startte Pieter van den Hoogenband de campagne. Van den Hoogenband gaat in elke provincie op zoek naar het vitaalste bedrijf. De twaalf provinciale winnaars nemen het aan het einde van het jaar op tegen elkaar in de strijd om de titel Het Vitaalste Bedrijf van Nederland. De winnaar van de ElkeDagBeterAward wordt bekendgemaakt tijdens de Week van de Ondernemer 2016 in Amsterdam.

Neem voor meer informatie contact op met Remko Wouters: r.wouters@synpact.nl.