ONVZ: Het Vitaalste Bedrijf van 2017

Ook dit jaar gaan ONVZ Zorgverzekeraar en MKB Nederland weer samen met Pieter van den Hoogenband op zoek naar Het Vitaalste Bedrijf van 2017. De prijs wordt voor de vijfde keer uitgereikt. Doel is ondernemers te stimuleren om te investeren in duurzame inzetbaarheid van hun medewerkers.

Per provincie wordt een winnaar gekozen. Aan het eind van het jaar nemen de twaalf provinciale winnaars het tegen elkaar op voor de landelijke titel. De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de Week van de Ondernemer 2017 in Amsterdam eind november.

Synpact is hierbij verantwoordelijk voor contentontwikkeling, campagne deliverables (online/offline), wervingscampagnes, projectmanagement en de integratie van de campagne binnen de Week van de Ondernemer. Nieuw dit jaar is dat Synpact ook het mediagedeelte binnen De Persgroep op zich neemt. Per provincie wordt er een aanjaagpakket ingezet met branded content om inschrijvingen te werven. Ook verschijnen er diverse interviews met de provinciale winnaars van vorig jaar en artikelen van experts op dagblad pagina’s in de regio.

Tijdens het slotevent op de Week van de Ondernemer in Amsterdam zullen Pieter van den Hoogenband, boegbeeld van de campagne, en Erik Scherder, jurylid, weer een inhoudelijke rol spelen.

Wordt jouw bedrijf het Vitaalste Bedrijf van Nederland? Schrijf je hier in.

Lees hier meer over Het Vitaalste Bedrijf van 2016.

Neem voor meer informatie over deze campagne contact op met Maarten van Druten: m.vandruten@synpact.nl.