Live communicatie in B2B-Marketing is hot

In onze wereld van marketing, communicatie en sales zijn we continu op zoek naar de beste manieren van klantcontact. We kennen allemaal de adviezen van de experts over de perfecte combinatie van ‘Digital & Human’. Die onderstrepen wij volledig. Toch zien wij in de praktijk steeds meer focus op het stuk ‘live communicatie’. Waarom? Fysieke contactmomenten met klanten en prospects leveren een activerende meerwaarde op.

Je kunt live, uiteraard met de juiste content en toonzetting, zelfs doorgewinterde zakenmensen emotioneel raken en inspireren. Dat maakt iets positiefs los in het brein, waardoor men in de opvolging eerder bereid is in te gaan op een afspraak of aanbod. Voor veel van onze klanten blijft live communicatie een van de belangrijkste aspecten van B2B-Marketing, met name voor relatieopbouw, klantenbinding en marketing- & sales-activatie.

Op onze website tref je bij events en blog een aantal prachtige praktijkvoorbeelden die die wij samen met onze klanten realiseren. Wil je op de hoogte blijven van onze activiteiten? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Neem voor meer informatie contact op met Remko Wouters.