De laatste trends op B2B Marketing Summit 2017

Op 11 mei 2017 organiseren de Persgroep en Synpact de B2B Marketing Summit 2017 tijdens de Week van de Ondernemer in de Jaarbeurs in Utrecht. Met de beste b2b-marketeers en specialisten van media- en reclamebureaus worden uitdagende inzichten en de laatste trends gedeeld.

Business-to-businessmarketing wordt alleen maar relevanter nu het aantal ondernemers in Nederland zo sterk groeit. Hoe bereik je deze enorme zakelijke doelgroep? En belangrijker nog, hoe word je als merk en product relevant? Je hoort de laatste trends en de ongezouten mening van ondernemers. Daarnaast is er volop ruimte om te sparren met vele vakgenoten.

Christian van Thillo, CEO en eigenaar van de Persgroep Internationaal neemt je mee in zijn gedachten over de ontwikkelingen in de wereld van de zakelijke media. Remko Wouters, oprichter van Synpact en de Week van de Ondernemer, geeft inzichten in de ondernemer van nu en presenteert het onderzoek ‘Het sentiment in het mkb anno 2017’. Peter Hinssen, een van de belangrijkste thought leaders op het gebied van disruptieve innovaties, belicht op inspirerende wijze de invloed van disruptieve marketing- en media-innovaties.

Het programma wordt aangevuld met ‘The Battle of Entrepreneurs’, waarin drie topondernemers ingaan op hun dagelijkse realiteit. Wat beweegt hen? Waar liggen zij wakker van? Hoe kom je met ze in contact? In ‘Toppers en Floppers’ nemen drie topstrategen uit de Nederlandse reclamewereld de beste en de slechtste B2B-campagnes onder de loep. 

De B2B Marketing Summit 2017 is op uitnodiging bij te wonen. Geen uitnodiging ontvangen, maar wil je hier graag bij zijn? Stuur dan een mail naar Richard Naaijkens: r.naaijkens@synpact.nl