Google: Digitale Werkplaats voor het MKB

Google is in 2017 partner van de Week van de Ondernemer. Concreet betekent dit dat het concept van de Digitale Werkplaats wordt geïntegreerd in de Week van de Ondernemer. Doel is om door middel van het platform van de WVDO het MKB beter te bereiken en ondernemers te helpen met het verbeteren van hun digitale vaardigheden en de groei van hun onderneming. Synpact is hierbij verantwoordelijk voor conceptontwikkeling, campagnemanagement en projectrealisatie.

Tijdens de Week van de Ondernemer gaat Pim van der Feltz, directeur Google Nederland, in zijn keynote ‘Optimaal gebruik maken van digitale kansen’ in gesprek met een aantal inspirerende ondernemers die laten zien hoe zij succesvol digitale kansen hebben toegepast en benut.

Daarnaast staat er op de Digitale Werkplaats op de WVDO-Experience een team aan experts vanuit Google klaar voor ondernemers. Zij geven workshops over online groeikansen en helpen ondernemers persoonlijk verder tijdens individuele adviesgesprekken.

Voorafgaand aan de Week van de Ondernemer Utrecht (9-11 mei 2017) doet Synpact onderzoek onder ondernemers naar hun online gedrag.

Ook partner worden van de Week van de Ondernemer? Neem voor meer informatie contact op met Remko Wouters: r.wouters@synpact.nl.