FBNed: campagne & event Familiebedrijven

In samenwerking met FBNed, Rabobank en BDO Nederland organiseerden wij op 30 mei 2016 de WVDO-Familiebedrijvendag 2016. Het event vond plaats in het Louwman Museum in Den Haag, zelf ook een familiebedrijf. De 350 aanwezige familiebedrijven vertegenwoordigden meer dan 100.000 medewerkers. Het event was volledig uitverkocht. Synpact was hierbij verantwoordelijk voor conceptontwikkeling, wervingscampagne, event design, projectmanagement en -realisatie.

Het thema van dit jaar was ‘Strategieverandering: iets voor de volgende generatie?’, gebaseerd op het onderzoek onder familiebedrijven van Rotterdam School of Management i.s.m. Rabobank en BDO Accountants & Adviseurs.

De WVDO-Familiebedrijvendag maakt onderdeel uit van de Week van de Ondernemer. Gedurende het jaar worden ook regelmatig regionale sessies of masterclasses voor familiebedrijven georganiseerd in samenwerking met partners. Daarnaast doen wij regelmatig onderzoek onder familiebedrijven.

Neem voor meer informatie contact op met Maarten van Druten: m.vandruten@synpact.nl.