WVDO vernieuwt revolutionair

Wat goed is, kan altijd beter. Daarom zal de WVDO in 2016 een transitie ondergaan. We zijn nog volop bezig met de laatste details maar om alvast een tipje van de sluier op te lichten: de inhoud wordt 100% bepaald door ondernemers (de onderzoeken lopen al) we brengen ondernemers op zeer innovatieve wijze met elkaar […]

Lees meer

92% komt terug in 2016

De ondernemers die tot nu toe in 2015 de WVDO hebben bezocht geven ons het volgende aan: (N = 1.134) 92% wil terugkomen in 2016. De inhoud wordt beoordeeld op 8,1. De NPS is +26 (zeer hoge aanbeveling).

Lees meer

De Top-100 Uitblinkers

Het begon enkele jaren geleden als een pilot en nu staat de Nacht van de Uitblinkers in de alle agenda’s van jonge ondernemers die aan het roer staan van snelgroeiende ondernemingen. Niet de start-ups maar de grow-ups, ondernemers die de grote stap gaan zetten of net hebben gezet. In vijf steden zijn 100 exclusieve plekken […]

Lees meer

100% Ondernemersproof

Proposities die niet aansluiten op de behoefte van ondernemers. Het komt helaas nog steeds dagelijks voor… Wij rekenen daar definitief mee af. Hoe? Heel simpel, door alles voor te leggen aan ondernemers en alles te valideren. Ondernemers zijn zeer openhartig naar de WVDO, daardoor weten we wat hen drijft, bezighoudt en wat hun hoofdbrekens zijn. Hoe […]

Lees meer

Verrassende Samenwerkingen

In de regio’s werken wij steeds intensiever samen met partners die ondernemerschap stimuleren, bijvoorbeeld: Innovation Quarter (Zuid-Holland) Brainport (Regio Eindhoven) YES!Delft SNN (Noord Nederland) Amsterdam Center for Entrepreneurschip En vrijwel alle gemeenten en provincies (economische zaken, ontwikkelingsmaatschappijen) die we aandoen sluiten zich graag aan bij de WVDO. Zij brengen relevante kennis in, regionale thema’s en lokaal ondernemerschap […]

Lees meer

Sneak preview MKB-Monitor

Vorige week hebben wij de ondernemers-monitor uitgezet met de vraag: “Welke onderwerpen zijn cruciaal om te groeien met mijn bedrijf?”. De top-5 antwoorden in volgorde van relevantie (N=821): 1. Een duidelijke strategie ontwikkelen 2. Mijn producten / diensten innoveren 3. De kwaliteit van mijn team verbeteren 4. Mijn marketing- en salesplan verbeteren 5. Strategische samenwerkingen aangaan […]

Lees meer