7.000 m2 ondernemersspektakel tijdens Week van de Ondernemer 2017

De Week van de Ondernemer 2017, die van 9-11 mei plaatsvindt in de Jaarbeurs in Utrecht, is dit jaar grootser dan ooit. Met een alles-in-1 beursvloer van 7.000 m2 vinden zowel de openingsshow, de keynotes van topsprekers en ondernemers, de meer dan 45 theatersessies en de persoonlijke adviesgesprekken plaats in eenzelfde ruimte.

Bij aankomst lopen de ruim 5.000 ondernemers die gedurende de drie dagen verwacht worden, via de WVDO-Experience naar de grote zaal voor de openingsshow. Dit is niet, zoals de afgelopen jaren, de grote zaal van het Beatrix Theater, maar een zaal in Hal 3 van de Jaarbeurs.

Op de WVDO-Experience is de ruimte per thema onderverdeeld: Groei, Technologie, Team, Innovatie, Marketing en Financieren. Google heeft met de Digitale Werkplaats een eigen area. In deze themapaviljoens vinden de persoonlijke adviesgesprekken van de partners met de bezoekers plaats. Achter deze ruimtes bevinden zich de theaters waar iedere dag meer dan 45 workshops worden aangeboden door de partners.

Ondernemers die de Week van de Ondernemer bezoeken worden geïnspireerd door topsprekers en ondernemers, kunnen hun vaardigheden verbeteren tijdens de verschillende workshops en advies krijgen voor hun eigen bedrijf bij de vele aanwezige adviseurs. Ze maken een dag vrij in hun agenda om, samen met andere ondernemers, te werken aan de groei van hun bedrijf.

Partner worden van de Week van de Ondernemer? Neem voor meer informatie contact op met Maarten van Druten: m.vandruten@synpact.nl.